El club esportiu FUTSAL POLARIS SANT MARTI es funda l’estiu de l’any 2010 com a conseqüència de l’escissió del club
VINCIT-POLARIS PROVENÇALENC, la fundació
del qual data de l’any 1996.

El club VINCIT-POLARIS PROVENÇALENC disposava l’any 2010 d’una escola de futbol sala que competia en competicions escolars i 6 equips federats. La directiva del club decideix aquell any desfer-se dels equips federats i quedar-se únicament l’escola. Els responsables de la part federada del club, decideixen quedar-se els equips federats i fundar un nou club. La primera temporada s’inicia amb un infantil, un cadet, dos juvenils i dos sèniors..

Aquest any, el club per donar protagonisme al nostre barri canviarà la seva denominació passant a ser FUTSAL POLARIS FORT PIENC.

La nostre meta és fer gaudir del esport als nostres joves, ensenyant disciplina, companyia i compromís mitjançant un esport grupal,
EL FUTBOL SALA.

Els equips infantils i el cadet entrenen a l’escola Brusi i els juvenils i sèniors entrenen a l’escola Bogatell. Tots els equips base juguen els seus partits de lliga al Poliesportiu Estació del Nord, mentre que el Sènior competeix al Poliesportiu Marítim.

Tots els nostres equips estan federats a la FEDERACIO CATALANA DE FUTBOL, fet que fa que els nens i joves adquireixin un compromís i actitud més gran.

Si t'apasiona el Fútbol Sala, aquest és el teu club.